måndag 2 maj 2011

Radioaktivt spårämne....

Idag konstaterade Oliver att om Ultraljudet, Magnetröntgen, PET kameran idag och CT på onsdag inte visar något konstigt så kan vi söva honom för att plocka bort slangen och "sen borde den här skiten vara över"... Och jag hoppas verkligen att allt ser bra ut. Helgen har varit bra, Oliver har träffat bästa kompisen och det behövdes - dom har saknat varandra jätte mycket. På kvällarna har däremot värken i kroppen kommit, denna gången har han haft riktigt ont och jag försökte hjälpa med värktabletter men dom funkade sådär. Det är riktigt jobbigt för honom men fastän man ser på hur han rör sej, grimaserna i ansiktet och i ögonen hur ont han har så klagar han knappt. Ibland fattar jag inte hur han orkar. Det jag önskar mest nu är att han ska få börja vara Oliver igen, leka, spela fotboll, cykla och gnälla för att han har fått en spink i fingret....

HB't hade i fredags sjunkit ytterligare men jag har en känsla av att det har vänt på rätt håll nu.

Imorgon är det skola och Oliver tycker det ska bli jätte roligt!

Tack för alla små sms som poppar upp när man behöver dom som bäst!

Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar