fredag 27 maj 2011

Olika besked...

En grupp i Tyskland tittar på Olivers journal och röntgen - eller nä, det gör dom inte är beskedet nu för magnetröntgen var inte tillräckligt tydlig på den vänstra sidan av halsen så det var inte lönt att skicka ner något. Men varför kan man inte bara få klara och raka besked. Det känns som om man hela tiden får olika besked av olika läkare, det kanske är "småsaker" i det stora hela MEN efter ett tag blir många småsaker en stor hög... Nu har vi gjort en MR till och behöver vänta ytterligare en vecka på besked. Risken att det skulle vara mer cancer är liten men åter hoppas eller tror jag inget förrän vi har det på papper.

Till råga på allt ringer både Kvällsposten och TV4 Lokalstationen och vill göra intervju med mej och Oliver ang. min anmälan till Socialstyrelsen men jag svarade att jag vill låta Socialstyrelsen göra sitt jobb först och dessutom har Oliver tillräckligt just nu utan att bli exponerade i media. Antingen har dom fullständig nyhetstorka eller har jag inte förstått vidden av att anmäla folktandvården....

Glöm inte morsdag på söndag....

Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar