måndag 23 januari 2012

Änglar finns!

Förra veckan valde jag att inte skriva några inlägg, det var en tung vecka och det känns som om det bara hade blivit ledsamma tankar. Ibland är det bättre att plöja igenom det men jag var nere för räkning och denna gången trodde jag inte att jag skulle resa mej men det kom en skopa kraft denna gången också.

Oliver fick en glad överraskning, det kom ett bidrag från Hannas Minnesfond. Hanna skulle fyllt tio år i år men den fruktansvärda, elaka, grymma sjukdomen släkte hennes låga endast 7 år gammal. Jag har aldrig träffat Hanna eller hennes familj men genom att läsa deras blogg; http://hannagull.wordpress.com har jag fått följa en helt fantastisk familj med otroligt mycket kärlek och en fruktansvärd sorg som ingen familj ska behöva bära.
Oliver fick sitt efterlängtade legoskepp, ett skepp som för andra barn inte kanske betyder något men detta skeppet är speciellt! Kanske är det magiskt..... Tack underbara ni!

Jag kan inte mer än förundras varifrån Oliver får sin styrka, leenden och sin humor. Idag har han varit så glad. Jag ser hur trött han är, blek och sliten men han älskar att gå till skolan, spela fotboll på rasten och vara nära alla sina fina vänner och sin lillasyster.... Denna gången ska vi fan i mej vinna, denna gången ska monstret utplånas en gång för alla!!

Idag planerade barnen vart dom vill åka i sommar, sola, bada, äta och bada....och bada igen..... Men jag är rädd...

Mina tre kärlekar - Jag älskar er - alltid!

Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar