torsdag 8 mars 2012

Det kom ett mail....

jag har blivit strålad i två dagar nu. Första dagen va det litte obehagligt för jag visste inte vad som skulle hända. 
Idag har jag jätte ont på halsen jag och pappa gick upp och träffade en doktorn så skrev hon ut tabletter till mig.
I em har jag och pappa gjort läxa spelat pingis och spelat x-box 360.
Nu ligger vi i sengn och tittar på Champions league det är fc barcelona mot leverkusenRullar med ögonenLer med tunganPunkLer "

Oliver har börjat strålningen och det går bra. Han trivs med att få vara med pappa på heltid i några dagar och det gör nog strålningen lite lättare. Dom bor på Ronald Mc Donald huset sidan om Drottning Silvias barnsjukhus och det är super fint. 

Elin är hemma och går i skolan som vanligt, långa dagar på fritids men idag följde hon med en kompis hem och kom hem med 4 jätta fina (extremt söta) chokladmuffins....

Jag är så stolt över mina underbara barn! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar